Rytíři jdou do play off s novou moderní identitou a heslem #Věříme!
Sobota, 13. března 2021 09:00
V kladenském hokejovém klubu se zásadně modernizuje celková identita. Rytíři vyrazí do bitvy o extraligu s heslem #Věříme, které bude v následujících týdnech, měsících, ale i letech doprovázet tradiční sportovní organizaci ve všech jejích aktivitách. Věřit totiž můžete až do poslední vteřiny!
Rytíři projdou evolucí. Vše odstartovala 12. března kampaň „Věříme“, se kterou Kladno vstoupí do blížícího se play off. „Věříme, že se nám podaří vrátit se do extraligy. Heslo VĚŘÍME, je silné a naši fanoušci to jistě brzy poznají. Věřit totiž můžete při každé příležitosti. Nejde však jen o heslo pro play off, ale #Věříme, bude klub doprovázet i v nadcházejících sezonách a letech,“ říká marketingový manažer klubu Adam Soukup. „Kampaň jsme tento týden představili i celému A-týmu a klukům se projekt velice líbil a sklidil potlesk, což nás moc těší a my věříme, že nás to společně namotivuje,“ doplňuje.
Kampaň VĚŘÍME, se vizuálně promítne na sociálních sítích, ale také na desítce billboardů po celém Kladně a má nastartovat novou identitu klubu. „Už v těchto dnech můžete po území Kladna vídat billboardy, ve kterých se vizualizace hesla #Věříme, propojila s úchvatnými snímky Jaromíra Jágra, Tomáše Plekance a Andreje Košarišťana. Stejnou podobu mají i reklamní plochy na několika autobusech ČSAD Kladno. Mimo to jsme si v rámci kampaně přichystali dvě videa, která si naši příznivci budou rozhodně chtít pouštět znova a znova,“ věří Soukup a zároveň chce, aby byl hokej pro Kladeňáky více na očích. „Hokej by pro ně měl být až životním stylem. Rádi bychom si vytvořili ještě větší základnu fanoušků a jde to také ruku v ruce s tím, že chceme i u dětí zvýšit zájem o hraní hokeje. Děláme si tak podhoubí pro dobu, kdy pomine koronavirová pandemie.“
Na všechno pochopitelně dohlížel i hrající majitel Rytířů Jaromír Jágr. „Nic bychom bez jeho souhlasu nerealizovali. Schvaloval i konečnou podobu všech výstupů. Sám Jaromír namluvil prolog, který je jedním ze zmíněných videí. To druhé video jsme nazvali intrem k play off a má spíše dynamičtější a více motivační charakter. Prolog naproti tomu shrnuje historii klubu s přesahem do dnešní doby, ale i do budoucna,“ popisuje mluvčí Rytířů Lukáš Jůdl.
Heslo VĚŘÍME, není primárně určeno jen pro komunikaci na sociálních sítích, ale má zaštiťovat kompletní marketingovou komunikaci klubu do následujících dnů, měsíců a let, ve kterých se stane několik zásadních událostí: V play off 2021 se Kladýnko popere o návrat do extraligy, po sezoně 2020/21 se ČEZ stadion dočká rozsáhlé rekonstrukce a modernizace, Rytíři oslaví 10. narozeniny, hrající majitel a hokejová legenda Jaromír Jágr zase jubilejní padesátku. Kladno si také zahraje utkání pod širým nebem ve Špindlerově Mlýně. Na vícedenní akci D+D REAL Winter Classic se Kladno podílí jako spoluorganizátor. V roce 2024 si pak bude klub připomínat sté výročí od svého vzniku.
Modernizace loga a ustálený design dresů pro více sezon
Od nového ročníku má klub připravený pokračující scénář. „Změníme logo. Jeho podoba/základ zůstanou stejné. Jen už nebude barevné, nýbrž složené jen z tmavě modré a bílé. Jedná se o modernější vizualizaci loga a my ho nechtěli měnit úplně. Po téměř deseti letech si však zasloužilo obléct novější kabát. Rovněž máme nachystané nové dresy pro nadcházející sezonu, spíše tedy sezony. Ty ještě odhalovat nebudeme, ale prozradím, že bychom jejich design chtěli ponechat na více než jeden ročník,“ dodává Jůdl.
Novou, ucelenou a jednotnější identitu klubu iniciovalo marketingové oddělení klubu, které vymyslelo, i heslo VĚŘÍME. Grafická podoba hesla byla vytvořena týmem kreativní agentury HONEWA, úchvatné snímky, ve kterých se promítá Jaromír Jágr, Tomáš Plekanec, Andrej Košarišťan a pro Kladno typická industriální zóna, o ty se postaral Stanislav Petera a jeho kolegové, billboardové plochy Rytířům poskytly Sportovní areály města Kladna, Statutární město Kladno, NC OAZA Kladno, MH.billboard a reklamní agentura Halo.cz, která i všechny plachty vyrobila a nainstalovala.
Jednotlivé komponenty vizualizace #Věříme
HASHTAG – spojení dvou křížků z aktuálního loga, symbolika víry. #VĚŘÍME – Protože věřit můžete do poslední vteřiny, heslo kampaně. ŠMOUHA – Symbolizuje sprchu od brusle, hokejový prvek ve vizualizaci. |





Zdroj: Rytíři Kladno
-
krimi
Kladenští strážníci hlídají Bažantnici před pytláky a chrání majetek
-
pozvánka
Zoopark Zájezd navštíví v sobotu pohádkové bytosti
-
pozvánka
Den zdraví v kladenské nemocnici se uskuteční ve čtvrtek
-
zprávy
Studenti kladenské zdrávky se podívali do německého plastinária v Gubenu
-
foto
Budova kladenského gymnázia je opáskovaná, řidiči přeparkujte si, chodci pozor
-
zprávy
Řidiči pozor! Na trase Kladno-Slaný narazíte na dopravní komplikace
-
zprávy
Kladenské trhy ve středu nebudou s ohledem na počasí
-
krimi
Pomozte policii ztotožnit muže, vybral peníze ukradenou kartou
-
sport
V Kladně se hokejová mládež sjednocuje, aby byla zase úspěšná
-
video
Na Sletišti se v neděli odehrál další dětský den, podívejte se na video
-
krimi
Vážnou dopravní nehodu na obchvatu Slaného nepřežili dva lidé
-
krimi
Řidiči pozor! Prozradíme vám, kde v Kladně tento týden měří policie rychlost
-
video
Atletický stadion ve Slaném se proměnil v den dětských radostí
-
pozvánka
Poradíme vám, kde tento týden můžete fandit kladenským sportovcům
-
povidka
Muzejnice Hana doporučuje ka ve Slaném zajít za zábavou a poučením
-
foto
FOTO: Středočeští hasiči zachránili leguána z koruny stromu
-
zprávy
Kraj přispěje na obnovu přivaděče pitné vody do Kladna
-
zprávy
Den dětského úsměvu bude už po čtrnácté na kladenském Sletišti
-
zprávy
Dětský den ve Slaném bude plný sportu a zábavy
-
zprávy
O žáky SOŠ a SOU Kladno z náměstí Edvarda Beneše je zájem