Rytíři jdou do play off s novou moderní identitou a heslem #Věříme!
Sobota, 13. března 2021 09:00
V kladenském hokejovém klubu se zásadně modernizuje celková identita. Rytíři vyrazí do bitvy o extraligu s heslem #Věříme, které bude v následujících týdnech, měsících, ale i letech doprovázet tradiční sportovní organizaci ve všech jejích aktivitách. Věřit totiž můžete až do poslední vteřiny!
Rytíři projdou evolucí. Vše odstartovala 12. března kampaň „Věříme“, se kterou Kladno vstoupí do blížícího se play off. „Věříme, že se nám podaří vrátit se do extraligy. Heslo VĚŘÍME, je silné a naši fanoušci to jistě brzy poznají. Věřit totiž můžete při každé příležitosti. Nejde však jen o heslo pro play off, ale #Věříme, bude klub doprovázet i v nadcházejících sezonách a letech,“ říká marketingový manažer klubu Adam Soukup. „Kampaň jsme tento týden představili i celému A-týmu a klukům se projekt velice líbil a sklidil potlesk, což nás moc těší a my věříme, že nás to společně namotivuje,“ doplňuje.
Kampaň VĚŘÍME, se vizuálně promítne na sociálních sítích, ale také na desítce billboardů po celém Kladně a má nastartovat novou identitu klubu. „Už v těchto dnech můžete po území Kladna vídat billboardy, ve kterých se vizualizace hesla #Věříme, propojila s úchvatnými snímky Jaromíra Jágra, Tomáše Plekance a Andreje Košarišťana. Stejnou podobu mají i reklamní plochy na několika autobusech ČSAD Kladno. Mimo to jsme si v rámci kampaně přichystali dvě videa, která si naši příznivci budou rozhodně chtít pouštět znova a znova,“ věří Soukup a zároveň chce, aby byl hokej pro Kladeňáky více na očích. „Hokej by pro ně měl být až životním stylem. Rádi bychom si vytvořili ještě větší základnu fanoušků a jde to také ruku v ruce s tím, že chceme i u dětí zvýšit zájem o hraní hokeje. Děláme si tak podhoubí pro dobu, kdy pomine koronavirová pandemie.“
Na všechno pochopitelně dohlížel i hrající majitel Rytířů Jaromír Jágr. „Nic bychom bez jeho souhlasu nerealizovali. Schvaloval i konečnou podobu všech výstupů. Sám Jaromír namluvil prolog, který je jedním ze zmíněných videí. To druhé video jsme nazvali intrem k play off a má spíše dynamičtější a více motivační charakter. Prolog naproti tomu shrnuje historii klubu s přesahem do dnešní doby, ale i do budoucna,“ popisuje mluvčí Rytířů Lukáš Jůdl.
Heslo VĚŘÍME, není primárně určeno jen pro komunikaci na sociálních sítích, ale má zaštiťovat kompletní marketingovou komunikaci klubu do následujících dnů, měsíců a let, ve kterých se stane několik zásadních událostí: V play off 2021 se Kladýnko popere o návrat do extraligy, po sezoně 2020/21 se ČEZ stadion dočká rozsáhlé rekonstrukce a modernizace, Rytíři oslaví 10. narozeniny, hrající majitel a hokejová legenda Jaromír Jágr zase jubilejní padesátku. Kladno si také zahraje utkání pod širým nebem ve Špindlerově Mlýně. Na vícedenní akci D+D REAL Winter Classic se Kladno podílí jako spoluorganizátor. V roce 2024 si pak bude klub připomínat sté výročí od svého vzniku.
Modernizace loga a ustálený design dresů pro více sezon
Od nového ročníku má klub připravený pokračující scénář. „Změníme logo. Jeho podoba/základ zůstanou stejné. Jen už nebude barevné, nýbrž složené jen z tmavě modré a bílé. Jedná se o modernější vizualizaci loga a my ho nechtěli měnit úplně. Po téměř deseti letech si však zasloužilo obléct novější kabát. Rovněž máme nachystané nové dresy pro nadcházející sezonu, spíše tedy sezony. Ty ještě odhalovat nebudeme, ale prozradím, že bychom jejich design chtěli ponechat na více než jeden ročník,“ dodává Jůdl.
Novou, ucelenou a jednotnější identitu klubu iniciovalo marketingové oddělení klubu, které vymyslelo, i heslo VĚŘÍME. Grafická podoba hesla byla vytvořena týmem kreativní agentury HONEWA, úchvatné snímky, ve kterých se promítá Jaromír Jágr, Tomáš Plekanec, Andrej Košarišťan a pro Kladno typická industriální zóna, o ty se postaral Stanislav Petera a jeho kolegové, billboardové plochy Rytířům poskytly Sportovní areály města Kladna, Statutární město Kladno, NC OAZA Kladno, MH.billboard a reklamní agentura Halo.cz, která i všechny plachty vyrobila a nainstalovala.
Jednotlivé komponenty vizualizace #Věříme
HASHTAG – spojení dvou křížků z aktuálního loga, symbolika víry. #VĚŘÍME – Protože věřit můžete do poslední vteřiny, heslo kampaně. ŠMOUHA – Symbolizuje sprchu od brusle, hokejový prvek ve vizualizaci. |





Zdroj: Rytíři Kladno
-
zprávy
Mladí hokejisté ze Slaného zvítězili v kampani Puky pomáhají
-
zprávy
Pátý ročník soutěže o nejkrásnější kladenskou fotografii se blíží ke konci, ještě můžete hlasovat
-
sport
Jarní prázdniny kladenských dětí 2024, Sportovní areály města Kladna spustily přihlášky
-
kultura
Poodhalili jsme pro vás roušku tajemství adventního období v historii i současnosti
-
video
V neděli začaly v Kladně Vánoce rozsvícením stromu splněných přání
-
foto
VIDEO: V Knovízi prošly děti pekelnou stezku
-
pozvánka
Kladenské Vánoce: Na co se můžete tento týden těšit?
-
zprávy
Nejen kladenské cestující čekají od 10. prosince změny v autobusové dopravě
-
zprávy
Co vám možná tento týden uteklo v Kladenských listech
-
video
Rozsvícení stromu i náměstí ve Slaném přilákalo stovky lidí
-
povidka
Povídka Kladenských listů: Svíčka první – o veverkách, Barborce, Mikuláši a těšení
-
zprávy
Naučné středisko ekologické výchovy Kladno-Čabárna, dostane příspěvek od kraje
-
zprávy
Čtyři knihovny v kraji se podělí o 10 milionů na svůj provoz
-
pozvánka
Mikuláš na koni přijede 5. prosince do Kladna, těšit se můžete i na Krampusáky
-
pozvánka
V Kladenském zámku můžete navštívit výstavu betlémů
-
pozvánka
Slavnost světla ve Slaném vás čeká již v sobotu
-
zprávy
Kladenské Vánoce začnou první adventní neděli na náměstí Starosty Pavla
-
sport
Kladenští karatisté získali tři nominace na Mistrovství České republiky
-
video
V Kladně došlo ke střetu chodkyně a autobusu. Pro ženu přiletěl vrtulník
-
pozvánka
V Knovízi jsou s čerty žerty. Přesvědčte o tom v pátek a sobotu