Kladenská restaurace Hladinka si zahrála v reklamě
Pátek, 6. listopadu 2020 07:20
Kladenská restaurace Hladinka si i se svým personálem zahrála v reklamě projektu Rozbalte to. Ten vyzývá veřejnost, aby podpořila objednávkou své oblíbené podniky. Projektu poskytlo záštitu Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Reklama z kladenské restaurace Hladinka běží na televizních obrazovkách od 4. listopadu a vznikla v rekordně krátkém čase dvou týdnů. Jejími ústředními postavami jsou skuteční představitelé gastronomických podniků, jež jídlo rozváží nebo vydávají skrze výdejové okénko. Klapka padla také v Praze, Poděbradech nebo Mladé Boleslavi.
Restauracím omezeným protipandemickými restrikcemi pomáhá kampaň „Rozbalte to“. Ta v televizní reklamě vyzývá lidi, ať podpoří objednávkou své oblíbené podniky a „rozbalí“ si doma jídlo připravené v restauraci. Kvůli restrikcím zůstává otevřena přibližně polovina českých restaurací, které fungovaly v létě. Jídlo zákazníkům vydávají skrze výdejní okénka a oproti letním měsícům jsou na zhruba čtvrtinových tržbách. Mnoho restaurací už muselo propustit své zaměstnance, a ti hledají dočasné uplatnění v jiných odvětvích.
Kampaň má přesah na sociální sítě a je provázaná s webem www.rozbalteto.cz, kde se budou postupně objevovat další a další restaurace, které to navzdory nelehké situaci „nezabalily“.
„Každý máme sovu oblíbenou hospodu nebo restauraci, o které nechceme přijít. Rozhodl jsem se pomoci alespoň touto cestou všem kolegům, přátelům, známým, i neznámým, kteří mají se světem gastronomie něco společného. Proto jsem rád, že kampaň ‚Rozbalte to’ je otevřená všem podnikům po celém Česku, které to ještě nezabalily. Pomozme jim porvat se s náročnou dobou,“ říká Roman Vaněk, zakladatel Pražského kulinářského institutu.
Autor: (red)