Středočeské vodárny rozšiřují úřední hodiny zákaznických center
Pátek, 29. května 2020 07:00
Také Středočeské vodárny reagují na postupné rozvolňování vládních opatření, přijatých v souvislosti s koronavirovou krizí. Jejich krizový štáb rozhodl, že s platností od 1. června bude možné po předchozím objednání navštívit v úřední dny zákaznická centra v Kladně i Mělníku.
„Pro každého objednaného zákazníka bude vytvořen dostatečný časový prostor, čímž bude kapacita center omezena. Podmínkou uskutečnění návštěvy je proto předchozí rezervace na stránkách svas.cz,“ říká mluvčí Středočeských vodáren Lenka Kozlová. K objednání můžete také využít telefonní čísla 840 121 121 nebo 602 128 127.
Návštěvu zákaznického centra vodáren si však nejdříve promyslete, zda je k ní opravdu pádný důvod. Touto neodkladnou záležitostí může být například uzavření smlouvy na dodávku pitné vody a odvádění odpadních vod. „Běžné záležitosti, jako je úprava smluvních údajů, změny výše záloh, hlášení odečtů, platby či nové přípojky budou i nadále řešeny bez osobního kontaktu,“ dodává Kozlová.
V zákaznických centrech Středočeských vodáren prozatím nebude z hygienických důvodů možné platit za vodné a stočné v hotovosti.
Zákaznická centra budou od 1. června přístupná objednaným zákazníkům v takto upravených úředních hodinách:
Pondělí 8:00 – 12:00 a 13:00-17:00
Úterý zavřeno
Středa 8:00 – 12:00 13:00-17:00
Čtvrtek zavřeno
Pátek 8:00 – 12:00
Pro vyřešení záležitostí, které nevyžadují osobní návštěvu zákaznického centra můžete využít nepřetržitou zákaznickou linku, případně je možné zaslat svůj požadavek emailem na adresu info@svas.cz.
„Další možností je aktivace Zákaznického účtu, který si může odběratel zřídit na webovém portále portal.svas.cz. Zabezpečený zákaznický účet umožní okamžitý přístup k informacím, jako jsou třeba informace o smlouvě a odběrateli, přehled spotřeby a její grafické znázornění, informace o provedených odečtech, přehled faktur a vyúčtování, mapa aktuálních odstávek a havárií, přehled důležitých kontaktů dodavatele vody nebo celkový přehled zadaných požadavků. Účet také nabízí možnost platby záloh a faktur on-line, možnost změny nastavení úhrady faktur a změny výše záloh, lze provést změnu adresy, je zde možné také nahlásit samoodečet, registrovat se k bezplatné službě SMS info, rezervovat si on-line schůzku na zákaznickém centru nebo využít E-podatelnu pro podání reklamací, podnětů, žádostí či dotazů,“ uvádí Lenka Kozlová.
Zákaznický účet můžete využívat i v mobilní aplikaci, kterou si jednoduše stáhnete jak v Google play, tak i v App store.
Autor: (red)