Středočeské vodárny stále nabízí pojištění proti úniku vody za vodoměrem
Středa, 3. října 2018 07:10
Středočeské vodárny začaly službu nabízet již na začátku května. Konkrétně se jedná o asistenční službu při nouzových situacích spojených s únikem vody za vodoměrem.
Pro každého zákazníka SVAS s platnou odběratelskou smlouvou na dodávku pitné vody bude k dispozici asistenční služba 24 hodin denně, 365 dnů v roce. „Služba je zdarma, a to výhradně pro naše smluvní zákazníky. Těmi jsou vlastníci nemovitostí, mohou to být individuální odběratelé, bytové domy, družstva i firmy,“ informovala manažerka útvaru obchodu a odbytu SVAS Martina Kynclová.
K zákazníkovi v případě nouzové situace přijede asistenční služba a provede odborné práce v rozsahu dvou hodin. Klient za výjezd vozidla a provedené nezbytné práce nic neplatí. „Na jedno odběrné místo může zákazník SVAS zdarma využít tři asistenční služby ročně. Nezbytnou podmínkou je kontaktovat asistenční službu na telefonním čísle 212 812 212,“ upřesnila Kynclová.
Asistenční služby zahrnují rovněž refundaci úniku vody. Jde o částečnou náhradu nákladů na vodné, způsobených únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé nouzové situace. A to za podmínek, že spoluúčast odběratele na úniku vody dosáhne výše 10 m3, což je minimální limit pro refundaci. Maximální limit pro refundaci úniku vody je pak stanoven na 15 tisíc korun na jedno odběrné místo za rok.
Čtěte také:
FOTO: Rekonstrukce slánské čistírny odpadních vod bude dokončena zjara |
Další informace k nové službě najdete ZDE:
Informace o bezplatné službě najdete ZDE:
Autor: Lenka Kozlová