Sochorová válcovna Legenda Cafe bar Est. 2014 Nábor k policii Kladno
ČSAD KLADNO Šampiónem v Central Kladno 2 Central Kladno Badmintonové centrum v Kladně Svatební videa
  • SBF
  • SAMK
  • Balada pro banditu

Kladenské Lego se nachází v období vysoké sezóny a nabírá další zaměstnance

Středa, 13. Září 2017 06:40

Hospodářské výsledky za první polovinu letošního roku ukazují, že společnost Lego neroste. Je však stále velmi profitabilní a nachází se na úrovni roku 2015, který byl pro společnost velice úspěšný.

Kladenské Lego se nachází v období vysoké sezóny a nabírá další zaměstnance (Foto: KL)

Kladenská továrna je pro Lego Group velmi důležitá, to dokazuje i fakt, že právě sem firma přidává nové činnosti, například centrum sdílených služeb. Zároveň se fabrika nachází v období takzvané vysoké sezóny. Akutně potřebuje operátory do výroby a jejich nábor stále běží. To se ovšem nedá říci o lidech z kanceláří, kteří by naopak měli pocítit propouštění.

Příjmy Lego Group v první polovině roku 2017 poklesly o pět procent. Společnost se nyní připravuje na kompletní restrukturalizaci tak, aby mohla naplnit svůj dlouhodobý cíl – přinést více dětem po celém světě Lego zážitky.

Příjmy Lega za první polovinu roku 2017 dosáhly výše 14,9 miliardy DKK (dánských korun), což oproti první polovině roku 2016 představuje pětiprocentní pokles. Výsledky napříč tržními oblastmi se lišily. Na zavedených trzích, jakými jsou kupříkladu  Spojené státy a rovněž v částech Evropy příjmy poklesly, zatímco na rostoucích trzích, hlavně v Číně vyšplhaly vzhůru dvojciferně. Provozní zisk činil 4,4 miliardy DKK, což oproti stejnému období v roce 2016 představuje šestiprocentní ztrátu. Způsobily ji nižší příjmy a zvýšené náklady spojené s investicemi do výrobní kapacity a potenciálu organizace. Ty byly navrženy tak, aby podpořily očekávání vyšších příjmů, které se však nenaplnilo.

Předseda Lego Group Jørgen Vig Knudstorp prohlásil: „Jsme z poklesu příjmů na zavedených trzích zklamáni a učinili jsme kroky k tomu, abychom tento problém vyřešili. Úzce spolupracujeme s našimi partnery a jsme přesvědčeni, že máme z dlouhodobého hlediska potenciál oslovit více dětí na našich zavedených trzích v Evropě a ve Spojených státech. Vidíme také příležitosti k silnému růstu na rozvíjejících se trzích, jakým je například Čína.“

Nejvíce úspěchů během první poloviny roku slavily stavebnice s klasickými tématy – Lego City, Friends, Duplo a Technic. Velkou odezvu u spotřebitelů zaznamenaly také produkty z filmu Batman.

Autor: (red)


banbad