BURGER KING KLADNO DISCO PLES II. Legenda Cafe bar Est. 2014
ČSAD KLADNO Badmintonové centrum v Kladně Člověk v tísni
  • Bratři Ebenové na Kladně
  • SBF
  • SAMK

Středočeské vodárny spustily novou službu pro svoje zákazníky

Pátek, 12. Květen 2017 07:10

Na začátku května spustily Středočeské vodárny pro všechny zákazníky a spotřebitele nový internetový portál a mobilní aplikaci.

Středočeské vodárny spustily novou službu pro svoje zákazníky

Kromě modernějšího vzhledu a lepší přehlednosti mají uživatelé nově možnost platit faktury online pomocí karet VISA a MasterCard nebo přes tlačítko, které funguje jako odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Zákaznický portál a mobilní aplikaci Moje Veolia vytvořila přímo společnost Veolia.

Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu a mobilní aplikace mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách SVAS (banner v dolní části webové stránky), případně pomocí rozcestníku moje.veolia.cz, do mobilní aplikace pak po jejím stažení přímo v chytrém telefonu.

Mobilní aplikace bude určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a bude k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS. V aplikaci pro nepřihlášené uživatele budou k dispozici informace o haváriích a odstávkách a nejbližších kontaktních místech dané společnosti. Mobilní aplikace, která je v podstatě kopii portálu, je v utilitních společnostech naprosto unikátní.

„Cílem nového portálu a aplikace je nejen modernizovat uživatelské prostředí, ale především zvýšit komfort našich zákazníků a spotřebitelů. Platit účty na cestě do práce, ve frontě v obchodě nebo doma u televize je již běžnou záležitostí. Možnost platby online přes portál či aplikaci v našem oboru je však nadstandardní. Věřím, že uživatelé tuto novinku ocení,“ uvedl Petr Maximilián, ředitel úseku zákaznických služeb skupiny Veolia v ČR.

Oba produkty umožňují okamžitý a zabezpečený přístup k elektronickému zákaznickému účtu. Klient má přehled o svých vyúčtováních a zálohách, bude si moci vyřídit vybrané požadavky online, jako například změnu nastavení úhrad nebo nahlášení samoodečtu. Dále bude moci sledovat vývoj své spotřeby vody z posledních vyúčtování, zarezervovat si schůzku v zákaznickém centru, nechat si zasílat elektronickou verzi faktury atd.

Zákaznický portál bude k dispozici všem odběratelům, kteří mají s SVAS uzavřenou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a na odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací.

Info: SVAS